Aneta Kręglicka w kampanii Badura Icons, wystąpiła już po raz trzeci. Była Miss World, jako ambasadorka marki, uczestniczyła w projektowaniu kolekcji jesień-zima 2017/2018 oraz w wyborze modeli, które trafią w tym sezonie do sklepów. Ale to nie buty najbardziej przyciągają wzrok na zdjęciach wykonanych do kampanii. Całą uwagę skupiają na sobie seksowna 52-letnia Aneta Kręglicka oraz towarzysząca jej topmodelka, Anna Jagodzińska (w poprzednim sezonie, Kręglicka zaprosiła do współpracy inną modelkę, Magdalenę Frąckowiak)

Szlachetność Anety Kręglickiej perfekcyjnie wpisała się w klasyczne, tradycyjne oblicze Badury, a Anna Jagodzińska wniosła do kampanii powiew mody high-fashion, o której wie bardzo dużo. Jagodzińska jest bowiem znana ze współpracy z takimi markami jak Chanel, Louis Vuitton, Givenchy, Balenciaga czy Kenzo. Oprócz tego, jako jedyna modelka z Polski znalazła się na okładce amerykańskiego wydania magazynu „Vogue”. Współpraca Kręglickiej i Jagodzińskiej była skazana na sukces! Zobaczcie CAŁĄ SESJĘ Badura Icons z Kręglicką i Jagodzińską ---->

Zobaczcie nasz ekskluzywne WIDEO z backstage sesji Badura Icons z Anetą Kręglicką i Anią Jagodzińską. Jak poradziły sobie na planie sesji? Która wypadła lepiej?