W czasie Euro 2016 bombardowały nas reklamy z udziałem Roberta Lewandowskiego, który cieszył się ogromną popularnością wśród reklamodawców. Nic dziwnego, skoro uważany jest za jedną z najbardziej medialnych osób w Polsce, a jego konto na Instagramie zostało uznane za najpopularniejsze w naszym kraju. Anna Lewandowska zajęła wówczas piąte miejsce. Czyżby chciała przegonić ukochanego?

ZOBACZ: JOANNA KUCHTA kim jest najpopularniejsza Polka na Instagramie? Ma więcej fanów niż Lewandowska i Chodakowska [ZDJĘCIA]

Anna Lewandowska świetnie radzi sobie na polskim rynku reklamowym. Trenerka ma na koncie promocję maszynek do golenia marki Gillete Venus. Reklamowała również bank BZ WBK wraz z Mateuszem Borkiem. Jak informują wirtualnemedia.pl wystąpiła również w akcji społecznej (Stop zwolnieniom z WF-u) oraz kampanii kosmetyków Rexona.

Od jakiegoś czasu Anna Lewandowska jest ambasadorką marki Calzedonia. Kilka miesięcy temu wzięła udział w najnowszej kampanii tej marki. Na Isntgramie żony Roberta Lewandowskiego pojawiły się zdjęcia, na których Anna pozowała w produktach Calzedonii – stroju kąpielowym czy w ciemnych, zmysłowych rajstopach.

ZOBACZ: Anna Lewandowska na planie sesji zdjęciowej w samej bieliźnie. Seksowna? [ZDJĘCIA]

Jak widać potencjał reklamowy dostrzegli w Annie również inni reklamodawcy. Anna Lewandowska będzie reklamowała nowy szampon head&shoulders. Trenerka na wakacjach tego roku zrezygnowała ze swoich jasnobrązowych włosów z efektem ombre na zdecydowanie ciemniejszy odcień. Jak to się mówi, zmiana fryzury u kobiety to także zmiany w życiu, a w przypadku Anny Lewandowskiej to stwierdzenie w pełni się sprawdza.

PRZECZYTAJ: ANNA LEWANDOWSKA chwali się nową fryzurą. Jak Wam się podoba w ciemnych włosach? [ZDJĘCIA]

Anna Lewandowska została właśnie ambasadorką serii szamponów head&shoulders. Jak informuje portal wirtualnemedia:

Kampania ma przekonywać, że nowe szampony head&shoulders z formułą Tri-Action zapewniają skórze głowy i włosom najlepszą pielęgnację, dzięki innowacyjnej technologii dogłębnie czyszczą, chronią i nawilżają.

Tę samą markę od pół roku promuje jej mąż, Robert Lewandowski. Czy będziemy mieli okazję zobaczyć parę w jednej reklamie na ekranach naszych telewizorów? Jak na razie marka nie podała kiedy konkretnie zacznie się kampania z udziałem Anny Lewandowskiej ani czy para wspólnie wystąpi w jednej z odsłon.