Ashton Kutcher lubi dobrą zabawę i wyzwania. Gdy rozpoczynał rywalizację z CNN w serwisie Twitter.com jego szanse na zwycięstwo wydawały się nikłe. Jeszcze na dzień przed końcem rywalizacji prowadziła stacja CNN, a jej prezenterzy prześcigali się w żartach na temat beznadziejnej sytuacji aktora. Tymczasem następnego dnia okazało się, że to Ashton Kutcher ma już milion czytelników i jest bardziej wpływowy niż potężna stacja telewizyjna.

 Aktor nadal nie może w to uwierzyć: "Uważam, że to fascynujące, że jeden człowiek może zdobyć większą grupę odbiorców niż cała sieć telewizyjna." Przystojniak Ashton nie zapomniał napisać na swoim blogu o ideach, które wspiera. Napisał, że jeśli zwycięży w pojedynku, ufunduje 10 000 moskitier, które pomogą w walce z malarią. Aktor pisał też o dniu walki z malarią (25 kwietnia) i swojej współpracy z fundacją Malaria No More (Stop Malarii), dzięki czemu znacząco wzrosła świadomość publiczna na temat tej śmiertelnej choroby, która co roku pochłania miliony ofiar na całym świecie