W ubiegłym roku siłą napędową kampanii wielbicielek mody przeciwko AIDS była Rihanna. Tym razem prym wiodą Katy Perry i Dita Von Teese. Obie lubią bawić się swoim wizerunkiem i roztaczać wokół siebie aurę tajemniczości. Żywotność, efektowny wizerunek, tajemnica…Tak wiele słów można z łatwością odnieść nie tylko do tylu gwiazd, ale również do “choroby miłości” – AIDS. Choroby, z którą należy walczyć przy pomocy wszelkich dostępnych środków.

Świadomi popularności i wpływu, jaki marka H&M może mieć na odbiorców na całym świecie, jej właściciele postanowili wykorzystać ten potencjał w kampanii. Zaprosili do współpracy znane osobistości, dając im wolną rękę w stworzeniu chwytliwych projektów i haseł, takich jak różowy nadruk "Girls just wanna safe sex" na czarnym topie, zaprojektowanym przez Cyndi Lauper. To parafraza tytułu jej przeboju „Girls just wanna have fun". „Tak, dziewczyny chcą się dobrze bawić, ale nie za wszelką cenę,” mówi piosenkarka.

Ta zabawa modą przysłuży się dobrej sprawie: 25% przychodów ze sprzedaży ubrań zaprojektowanych przez gwiazdy w ramach kampanii (oprócz Cyndi Lauper m.in. Tokio Hotel, Moby, Estelle, Yoko Ono) zostanie przekazane kilku organizacjom walczącym z AIDS. Kolekcja Fashion Against Aids w H&M to 20 projektów, które możesz kupić już teraz, by wesprzeć słuszną sprawę. Jakby tego było mało, najnowsza kolekcja szwedzkiego giganta została w całości wykonana z bawełny organicznej!