To nie przypadek, ani „zasługa” niskiego budżetu. W tym roku marka Baume & Mercier wybrała gwiazdy małego ekranu: Evangeline Lilly jest powszechnie znana z roli Kate w serialu „zagubieni” (“Lost”), David Duchovny to słynny Agent Fox Mulder (“Z Archiwum X”) a ostatnio Hank Moody w “Californication”. Mają oni większy wpływ na szeroką publiczność niż gwiazdy okazjonalnie pojawiające się na ekranach klin.

To właśnie poprzez dostępność i bardziej codzienny wizerunek tych aktorów marka Baume & Mercier chce dotrzeć ze swoją kampanią do szerszego grona. Główne cele działalności charytatywnej wybierane są wspólnie z aktorami – ambasadorami. Są wśród nich badania dotyczące nowotworów, edukacja dzieci, pomoc dla pokrzywdzonych matek, walka z ubóstwem.

Biorąc pod uwagę działanie w dobrej sprawie, Evangeline Lilly i David Duchovny będą wykonywać swoją misję pro bono. To samo należy powiedzieć o fotografach pracujących przy sesji: Michael O'Neill i Markus Klinko & Indrani, którzy są odpowiedzialni za sportretowanie gwiazd również nie pobierają honorariów za swą pracę.

Baume & Mercier rozpocznie swoją kampanię społeczną już w kwietniu