DOBRY STYL W MODZIE, URODZIE I WNĘTRZACH Sezon wiosna-lato 2009

Udostępnij

Światowi eksperci od wizerunku, tj. kreatorzy mody, stylisci i projektanci wnetrz wspolnie decyduja i wyznaczaja trendy obowiązujące w danym sezonie. Umiejetne poloczenie ich wizji i spostrzeżeń pozwala osiągnąć harmonie w wizerunku i zyc w Dobrym Stylu.

DOBRY STYL W MODZIE, URODZIE I WNĘTRZACH Sezon wiosna-lato 2009

Instytut Wizerunku DOBRY NASTRÓJ -  specjalizujący się w kreowaniu wizerunku osób i firm promuje dobry styl- ponadczasową klasykę oraz obowiązujące trendy w danym sezonie. Instytut oferuje najwyższej jakości usługi z zakresu wizerunku zewnętrznego (wnętrza, moda, kosmetyka i uroda, medycyna estetyczna i chirurgia plastyczna) oraz wizerunku wewnętrznego (szkolenia medialne, doradztwo z zakresu komunikacji wizerunkowej, Coaching)

Trendy wiosna- lato 2009 –„Kobiece detale” w modzie i wnętrzach
W ramach prowadzonej przez Instytut akcji „ Wizerunek w dobrym stylu” promowany jest Dobry Styl- tzn. umiejętne połączenie wizerunku z osobowością i obowiązującymi trendami w modzie, urodzie i wnętrzach. Ambasadorzy DOBREGO STYLU-eksperci od wizerunku -współpracujący z Instytutem: Atelier Natalii Jaroszewskiej, BoConcept, IQ Medica Centrum Chirurgii Plastycznej, Mercedes-Benz, Biuro Kwiatowe Holandia, OPI, Vagheggi -proponują w sezonie wiosenno- letnim 2009 nowe radosne kolory oraz ciekawe rozwiązania w modzie i wnętrzach, tj. połączenie wyszukanego stylu i elegancji z funkcjonalnością i komfortem.

Wiosna-lato 2009 w modzie wg projektantki Natalii Jaroszewskiej -to zwiewne, lekkie kreacje wykonane z jedwabiu w kolorach pudrowego różu, błękitu (w odcieniach od turkusu do chabrowego) jak również żółtego. Modnym detalem podkreślającym kobiecość są drapowania, marszczenia i falbany. Hitem sezonu jest maksi biżuteria i niebotycznie wysoki obcas będące uzupełnieniem lekkich, kobiecych kreacji.

Wiosna-lato 2009 we wnętrzach wg BoConcept – duńskiej sieci sklepów z meblami i artykułami wyposażenia wnętrz -to nowa kolekcja mebli i dodatków- będąca odpowiedzią na potrzeby wymagających klientów przyzwyczajonych do częstych zmian w modzie. We wnętrzach, tak jak w modzie, projektanci BoConcept proponują dodatki w modnym kolorze ochry, tj. żóltym- energetyzującym i radosnym odcieniu. W psychologii koloru ta barwa odpowiada za kreatywność i dobre samopoczucie. Wnetrza z dodatkami w kolorze ochry (dywany, poduszki, wazony, misy, kosze, świeczniki) wprowadzaja w dobry nastroj i poprawiaja samopoczucie. Dodatki w tym kolorze doskonale pasuja do tradycyjnych brązów, czerni, bieli i szarości, a połączenie ochry i fioletu lub chabru zachwyci każdego wielbiciela „mocnych” kontrastow. Tak jak w modzie, modne są maksi dodatki, tak i we wnętrzach modne sa z kolekcji BoConcept mega-wielkie modulowe sofy w rozmiarze XXL. Z powodzeniem zastępują tradycyjne zestawy mebli do wypoczynku i oszczedzają powierzchnię. Uzupelnione o „kobiece detale” w modnym kolorze ochry (poduszki, miękkie pledy) zachęcają do wiosenno-letniego wypoczynku w dobrym nastroju.

Instytut Wizerunku DOBRY NASTROJ
Ul. Krucza 17 lok. 5, 00-525 Warszawa 
tel. +48 601 38 89 17

Komentarze

Marcelina Zawadzka

Vero Moda - Sweter

Kup teraz

129.9 zł

Spódnica sp25

Kup teraz

89 zł

Carinii - Szpilki

Kup teraz

179.9 zł

Mango - Płaszcz Manuela

Kup teraz

199.9 zł