To nie pierwszy taka współpraca dwóch tytułów. Prawie dwa lata temu, „People" i „OK!", który ma 15 wydań w różnych państwach, kupili pierwsze zdjęcia Shiloh, córki Brada Pitta i Angeliny Jolie. Sesja w Namibii kosztowała wydawców cztery miliony dolarów. Wtedy jednak gwiazdy pieniądze przeznaczyły na cele charytatywne. Magazyny starały się również o publikację z Suri w roli głównej. Mimo lukratywnej oferty, mówiło się, że w grę wchodziło 3,5 miliona dolarów, Tom Cruise wybrał darmową ofertę „Vanity Fair" i swoją ulubioną fotografkę Annie Leibovitz.

„To fantastyczne, że jako pierwsi będziemy mogli pokazać zdjecia dzieci Jennifer i Marca. Ta sesja zostanie opublikowana w pierwszym numerze hiszpańskiej edycji „OK!". Mam nadzieję, że pomoże mu odnieść sukces na trudnym rynku" - przyznał rzecznik tytułu.

Wydania „People" i „OK!" ze eksluzywnymi zdjęciami sławnych dzieci mają dużo lepszą sprzedaż. Według badań numery z Shiloh i Maxem Lironem Bratmanem, synkiem Christiny Aguilery (piosenkarka otrzymała 1,5 miliona dolarów) zwróciły poniesione koszty z dużą nawiązką. Czy tak samo będzie w przypadku bliżniąt Jennfer Lopez i Marca Anthony'ego? Jedno jest pewne. W najbliższym czasie tylko nowonarodzone dzieci Halle Berry i Nicole Kidman mogą przebić rekordową sumę, którą zainkasowała piosenkarka.