Pokaz nowej kolekcji marki La Maniaodbył się w poniedziałek wieczorem w obszernej hali EXPO XXI na warszawskiej Woli. Mind Blow to zarówno nazwa kolekcji, jak i motyw przewodni pokazu La Manii, luksusowej marki należącej do Joanny Przetakiewicz. Wyjątkowa oprawa oparta na wyrazistej, czarno-białej scenerii była tłem dla nowej odsłony marki, której projekty manifestowały zmysłowość i kobiecość, podkreślając wszystkie jej atuty. Oto, co dla swoich klientek na najnowszy sezon przygotowała Joanna Przetakiewicz we współpracy z Lilianą Prymą, finalistką Project Runway.

POLECAMY: JOANNA PRZETAKIEWICZ pokazała się z synami po swoim pokazie

Wprowadzeniem do pokazu był specjalnie przygotowany na tę okazję odważny, pełen pasji i magnetycznego erotyzmu film w reżyserii Xawerego Żuławskiego, w którym wystąpiła nowa ambasadora marki – Maja Sablewska. Po prezentacji obfitującego w erotyczne nawiązania filmu przyszła pora na pokaz najnowszej kolekcji La Mania. Co się na nią złożyło?

Mind Blow, podobnie do dotychczasowych odsłony La Manii, emanowała kobiecością, działała na zmysły i odpowiednio podkreślała kobiece kształty. Kolekcja oparta na geometrii i graficzności, pełna jest przerysowanych, przedłużonych i zdekonstruowanych sylwetek. Charakterystyczne dla niej są także ręcznie przygotowywane, precyzyjne hafty i aplikacje oraz elementy jubilerskie. Te metaliczne detale, uwydatniające się podczas ruchu, subtelnie acz odważnie uzupełniły stylizacje. Nowością w ofercie La Manii jest rockowy, seksowny sznyt, wyraźnie widoczny we wszystkich zaprezentowanych sylwetkach.

CZYTAJ: POKAZ LA MANIA - Hanna Lis, Agnieszka Woźniak-Starak, Natalia Siwiec, Maja Sablewska. Kto jeszcze?

Pokaz otworzyła jedwabna kreacja Sleeping Beauty, inspirowana obrazem Pablo Picasso „Śpiąca młoda dziewczyna. Mocnym akcentem pokazu był kombinezon w biało-czarne pasy, który idealnie nada się nie tylko na popołudniowy koktajl, ale i na wieczorne wyjście.

Oprócz kreacji wieczorowych w nowej kolekcji La Manii znalazło się też wiele propozycji na co dzień, w tym bawełniane, komfortowe sukienki-dresy, dżinsy ze złotymi blaszkami, czy T-shirty z printami. Marka Joanny Przetakiewicz zachęca kobiety do przekraczania granic i bawienia się stylizacjami, do tworzenia własnych zestawień, nawet tych nieoczywistych.

W projektach spod znaku Mind Blow zastosowano wiele nowatorskich technik, m.in. elastyczne gumkowane, ręcznie wszywane w panele materiału elementy, które z rzeźbiarską precyzją modelują kobiecą sylwetkę. Do uszycia niektórych sylwetek wybrano przygotowany na specjalne zamówienie jedwabny aksamit.

ZOBACZ TEŻ: MAJA SABLEWSKA nową twarzą marki La Mania!

W najnowszych propozycjach Joanny Przetakiewicz i Liliany Prymy (pamiętacie finalistkę pierwszej polskiej edycji showProject Runway?) mocno odznaczają się także jubilerskie detale. Odważną stylizacją z wykorzystaniem tych elementów są casualowe rozszarpane dżinsy, ręcznie haftowane luksusowymi złoconymi blaszkami.

Spodnie te mają szansę stać się jednym z największych hitów kolekcji. Zresztą jeszcze przed pokazałem, w telewizji śniadaniowej pokazała się w nich właśnie Joanna Przetakiewicz, która tak oto podsumowała cały przygotowany przez siebie pokaz:

„Mind Blow” to nie tylko hasło i pomysł na pokaz, ale też szersza idea, którą chcemy zaszczepiać. Wierzę, że moda to sposób komunikacji między ludźmi, forma wyrazu siebie, swoich pragnień i marzeń. Chcemy, aby kobieta La Manii akceptowała siebie, była szczera wobec siebie i innych, bo tylko na tym można budować trwałą namiętność i pożądanie.

Czy projektantce udało się przełożyć tę ideę na język mody? Czy nowa, bardziej seksowna i nowoczesna La Mania zadowoli stare klientki, czy raczej zyska nowe?

Koniecznie sprawdźcie w naszej GALERII i oceńcie sami! Zobaczcie całą nową kolekcją La Manii MIND BLOW>>