Na tych zdjęciach Madonna jest seksowną kotką. Ludzie z Louis Vuitton odważyli się pokazać w reklamach królową popu w… kabaretkach! Tłem jest mała kafejka w paryskim stylu: Figaro Bistrot w Los Angeles. Taktyka okazała się skuteczna. Marc Jacobs, dyrektor kreatywny domu mody zachwyca się: „Przecież Madonna to ikona! Uwielbiam ją i szanuję za jej energię, styl i talent”.

Maestro Jacobs chce spróbować jeszcze raz. Jego zdaniem akcja pod kryptonimem „Niesamowita Madonna i wyrafinowana kolekcja Louis Vuitton” jest skazana na sukces. Piosenkarka wtrąci więc znów swoje trzy grosze do jesienno-zimowej kampanii reklamowej 2009/2010 francuskiej marki. Jakby nie patrzeć, jej pomysły i wybór akcesoriów to był strzał w dziesiątkę. Madonna podsumowuje: „Przecież to jest to, co się podoba!”. Jeśli wam także się podoba, w oczekiwaniu na kolejne fotki możecie na stronie internetowej domu mody Louis Vuitton obejrzeć film video z sesji zdjęciowej w Figaro Bistrot.