Maffashion wystąpiła w nowej kampanii Guessa! To już kolejna prestiżowa współpraca reklamowa polskiej blogerki modowej. Tym razem Julia Kuczyńska współpracowała z amerykańskim brandem. Guess to popularna marka znana doskonale na całym świecie.Do współpracy zapraszała takie modelki, jak Gigi Hadid czy Hailey Baldwin. Teraz Guess stawia na nowe twarze, ale kiedyś markę promowały np. Claudia Schiffer i Eva Mendes, czyli absolutne ikony piękna. Tym razem Guess stworzył europejską kampanię, do której zaprosił blogerki! W projekcie wzięły udział dziewczyny z pięciu europejskich państw: Włoch, Hiszpanii, Niemiec, Belgii i Polski. Polskę reprezentowała właśnie Maffashion! Jak polska blogerka wypadła w nowej kampanii Guessa "Guess EU Festival"?

Przypomnijmy, że Maffashion to dziś jedna z najbardziej wpływowych blogerek na świecie. Niedawno pojawił się zagraniczny ranking, w którym wyliczono, że to właśnie współpraca z Maffashion jest dla marek najbardziej dochodowa. Kampania Guessa jest dla Julii Kuczyńskiej kolejnym wielkim wyróżnienie. Maffashion już dawno temu wspominała o - wtedy jeszcze bardzo tajemniczej - kampanii na swoim Snapchacie, gdzie obserwuje ją prawie 200 tysięcy fanów! Zaś niedawno opublikowała zdjęcia z kampanii Guessa w mediach społecznościowych. Dodajmy, że na Instagramie Kuczyńską obserwuje ponad (!) milion fanów.

Maffashion kampanię dla Guessa może definitywnie wpisać na swoją listę tych najbardziej prestiżowych osiągnięć. Blogerka pracowała już z takimi markami, jak Michael Kors, Calvin Klein czy Versus Versace, a także z Pepsi.

Kolekcja Guess Festival składa się elementów, które są esencją festiwalu muzycznego.Znajdziemy w niej dużo kolorów, frędzli, kwiatów, haftów, koronek, zwiewnych dziewczęcych sukienek a także prostych bluz i shortów. Wszystko idealne na sezon festiwalowy, który zaczął się od amerykańskiej Coachelli i będzie trwał przez całe wakacje.

A jakie stylizacje Maffashion zwykle wybiera na koncerty w plenerze?

"Takie, w których jest mi wygodnie, oraz takie, które krzyczą, że są festiwalowe, czyli dużo frędzli, hippie, boho." 

Życzymy Julce jak najwięcej tak prestiżowych projektów, jak kampania Guessa!