Miranda Kerr już po raz trzeci z rzędu pojawiła się w kampanii reklamowej włoskiej marki. Marella to włoski brand odzieży damskiej, należący do grupy Max Mary. Marka przez lata zdobyła rzeszę wiernych klientek na całym świecie. Udało się to jej dzięki m.in. wysokiej jakości tkanin. Nic dziwnego, że Miranda Kerr, która była już twarzą m.in. takich marek jak Dior, Chanel, Lanvin i Moschino, zdecydowała się też na współpracę z tym włoskim brandem. Co z niej wyszło?

ZOBACZ: MIRANDA KERR Była żona Orlando Blooma poślubiła 26-letniego miliardera!

Teraz, w najnowszej kampanii marki na jesień/zimę 2017/2018 australijska modelka Miranda Kerr pozuje na tle panoramy Los Angeles i widocznych w oddali wieżowców. Gwiazda światowych wybiegów prezentuje eleganckie trencze i kożuchy oraz długą falbaniastą suknię z kuszącym wycięciem z najnowszej kolekcji. Wszystkie kreacje mają klasyczną kolorystykę i mieszczą się w tonacjach czerni i bieli. Odstępstwem od reguły jest jedynie intensywnie różowy płaszcz do połowy uda, w którym Miranda Kerr pozuje między kaktusami imponujących rozmiarów.

Zdjęcia do sesji wykonał zdolny amerykański fotograf, Ryan McGinley, który w 2003 roku został jednym z najmłodszych artystów, którzy dostali solową wystawę w Whitney Museum of American Art. A to wyróżnienie, które nie trafia się każdemu fotografowi!

Jak udała mu się współpraca ze świeżo poślubioną żoną Evana Spiegela – milionera i założyciela popularnego na całym świecie Snapchata? Zobaczcie w naszej GALERII. Znajdziecie tam piękne zdjęcia z sesji Mirandy Kerr dla marki Marella ;-)