Idąc tropem dodatków, dobra wiadomość dla miłośniczek torebek od Anyi Hindmarch. Akcesoria z metką projektantki były dotychczas u nas niedostępne. Na szczęście od niedawna można je nabyć w warszawskim butiku multibrandowym See Me Boutique. W ofercie znajdziemy pojemne torebki na co dzień w modnych odcieniach żółci czy fioletu, a także mniejsze wersje, idealne na wieczorne wyjścia.

W tym roku akcja Wielcy Małym, która wspiera czworonogi, obchodzi 5. rocznicę działalności. Tym razem pod hasłem „Mądra moda na adopcję”. A skoro pojawia się hasło „moda”, to nie mogło zabraknąć polskich projektantów, którzy wzięli w niej udział: Paprocki & Brzozowski, Gosia Baczyńska, Joanna Klimas, Ania Kuczyńska, Agnieszka Maciejak, Anna Poniewierska, Zuzanna Szamocka i Plich. Każdy z nich zaprojektował własną wersję T-shirtów, które promują adopcję pupili. Przyłączamy się do akcji!

Nenukko to polska marka odzieżowa. Na swoich ambasadorów często wybiera postacie ze świata kultury. Tak też stało się przy okazji tworzenia najnowszej kolekcji i zdjęć promujących nowy sezon. Kamila Baar, aktorka i tegoroczna laureatka Złotej Kaczki, doskonale wpisuje się w filozofię marki i w nową kolekcję, która bazuje na dokonaniach kultury campu i minimalizmu. Jak widać, dialog dwóch światów jest możliwy.

Na koniec o jeszcze jednej polskiej firmie, która powitała nowy sezon pięknymi zdjęciami wizerunkowymi autorstwa naszego eksportowego fotografa – Marcina Tyszki. Deni Cler to marka z ugruntowaną pozycją na rynku. Co sezon zaskakuje nowościami. Te urzekły nas wyjątkowo. W kolekcji nie brakuje bowiem obowiązujących trendów – pasteli czy intensywnych kolorów, które podane są w dużo bardziej nowoczesny sposób! Tak trzymać!