O to pytali dziennikarze gazety „Moskowskij Korriespondient”. Władimir Putin dla pięknej Aliny Kabajewej rozwiódł się ponoć z żoną Ludmiłą. Po opublikowaniu tych rewelacji dziennik został zamknięty. Oficjalny powód – sprawy finansowe.