Yumi to nowa, dopiero rozwijająca się angielska marka. Od niedawna dostępna we Francji, już zdążyła przyciągnąć uwagę wielkich nazwisk świata mody. I tak, to prawda, Kate Moss potrafi się ubrać za 90 Euro! Zapamiętajcie tę nazwę, bo już niedługo możecie się od niej uzależnić! Yumi. To marka, którą musicie mieć w szafie, jeśli chcecie wyglądać równie modnie w warszawie, Paryżu, Londynie, czy gdziekolwiek indziej…. Charakteryzuje ją styl retro, z cięciami w stylu lat 50-tych, wzorami jak z lat 70-tych, “babcinymi” koronkami i kwiatkami.
W projektach Yumi zakochała się już Kate Moss. Topmodelka, która zawsze wyprzedza trendy, odkryła tę markę już w 2006 roku.

Sukienki babydoll, spódnice, tuniki i płaszcze Yumi (spodnie są dla chłopców!) pasują do pantofli i botków na wysokim obcasie i… do filigranowej kobietki, takiej jak Sienna Miller. Można też nadać im rockowy charakter, jak Keira Knightley, która do tuniki w kwieciste wzory założyła ciężkie kozaki i kapelusz z szerokim rondem. Dla Kate Moss ten styl wydaje się być wymarzonym: idealnie pasuje do tak lubianych przez nią legginsów i butów Ugg. A ponieważ ubrania Yumi to rękodzieło, nie ma już potrzeby dodawania akcesoriów, o czym dobrze wiedzą nasze gwiazdy.

Najlepsza informacja jest taka, że Yumi to marka nie tylko dla gwiazd. Ceny rzadko przekraczają 100 Euro (modele, które mają na sobie Kate Moss, Keira Knightley i Sienna Miller kosztują po 90 Euro), zatem zakupy nie zrujnują naszego portfela. Ponieważ Yumi nie ma jeszcze w Polsce, polecamy zakupy online, np, w sklepach www.monshowroom.com i www.modezine.com.