Nowa kolekcja marki 303 Avenue na sezon wiosna/lato 2019, zachwyca kobiecymi krojami rodem z lat 70. Kapsztad - miasto na krańcu Afryki, położone u zbiegu dwóch oceanów – Indyjskiego i Atlantyckiego, jest przez wielu uznawane za jedno z najpiękniejszych miast świata. To właśnie tam powstała najnowsza kampania polskiej marki, 303 Avenue. Inspiracje dla projektantów stanowił styl sensualnych modelek ze zdjęć Slima Aaronsa oraz Helmuta Newtona. Autorem fotografii jest Dennis Swiatkowski. Twarzą kampanii została pochodzącą z RPA modelka i aktorka – Charlbi Dean Kriek. Do tej pory współpracowała z wieloma światowymi markami, m.in., Victoria’s Secret, a ostatnio wcieliła się w rolę demoniczną Syonide z serialu „The Black Lighting”. Jej subtelne, ale zarazem bardzo wyraziste rysy twarzy sprawiają, że na zdjęciach z kampanii 303 Avenue, jest wręcz hipnotyzująca. Fotograf idealnie uchwycił filmową urodę modelki, robiąc jej zdjęcia w czasie spacerów ulicami rodzinnego miasta.  

Kampania 303 Avenue Wiosna/Lato 2019

„Zdjęcia zrobione zarówno analogiem, jak i klasycznym aparatem idealnie oddają eklektyczny charakter kolekcji. Piękna, kolonialna villa oraz kultowa plaża Clifton to wymarzone tło do uchwycenia kobiecego klimatu, na którym nam najbardziej zależało” – mówi Ula Rybak, która stoi za nową kolekcją 303 Avenue. 

W nowej kolekcji 303 Avenue znajdziemy eleganckie żakardowe koszule, sukienki z mocno zarysowanymi ramionami oraz ponadczasową klasykę w lnianej odsłonie – miękki biały garnitur czy szerokie spodnie palazzo. W tym sezonie wracają charakterystyczne dla marki kardigany, ale w nieco odświeżonej, krótszej odsłonie. Latem, dziewczyna 303 Avenue nosi również satynowe sukienki wykończone delikatną koronką, zestawione z oversize’owymi marynarkami.  

Stonowaną kolorystykę kolekcji przełamują dwa mocne różane printy: żółto – błękitny oraz niebiesko – różowy. Projektanci marki proponują, aby w sezonie letnim odejść na chwilę od wszechobecnych neutralnych barw i pozwolić sobie na wyrazisty wzór. Można go dowolnie łączyć, podkreślając swój własny indywidualny styl. 

Przyznaję, że kampania 303 Avenue, to jedna z piękniejszych sesji zdjęciowych polskich marek, jakie ostatnio widziałam! Zobaczcie całą kolekcję na sezon wiosna/lato 2019 w naszej GALERII --->