Sezon bożonarodzeniowy zaczął się w najlepsze! Widzimy to się tylko po wystrojach sklepów i centrów handlowych, lecz także po tym, co dzieje się w Internecie. Swoje świąteczne reklamy powoli publikują tam kolejne marki i sieci sklepów. Teraz do walki o klientów przyłączyła się także szwedzka sieciówka H&M. Marka zrobiła to wyjątkowo zabawny i subtelny sposób.

POLECAMY: NATALIA VODIANOVA I ADRIEN BRODYWe wspólnej sesji w "Vogue"! [FOTO]

Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia H&M, jak co roku, stworzył specjalną kolekcję Holiday 2016. Twórcą spotu kampanii promującej linię został Wes Anderson - twórca takich kinowych hitów jak „Fantastyczny Pan Lis’’, „Kochankowie z Księżyca" czy niedawny „Grand Budapest Hotel’’, którego gwiazdą był Adrien Brody. I to właśnie Adrien jest najważniejszą postacią świątecznego spotu H&M.

W reklamie szwedzkiej sieciówki zatytułowanej „Come Together” Brody wcielił się w konduktora, który z powodów pogodowych i technicznych musi popsuć sowim pasażerom świąteczne plany. Na szczęście, ma on pomysł na to, jak stworzyć świąteczną atmosferę także w pędzącym przez zaśnieżony kraj pociągu.

HOT NEWS: KATARZYNA BUJAKIEWICZ już nie będzie jurorką „Małych Gigantów”?

Skąd taki pomysł na dość nietypową, świąteczną kampanię? Powód takiego podejścia do spotu reklamowego zdradziła Pernilla Wohlfahrt, Creative Director i Head of Design w H&M:

“Zimowa podróż pociągiem w reżyserii Wesa Andersona to idealne tło dla zaprezentowania kolekcji H&M Holiday, która jest pełna nowoczesnej elegancji. Mniej formalnych elementy garderoby zestawione z tymi przeznaczonymi na specjalne okazje – to kwintesencja świątecznej propozycji od H&M odzwierciedlającej elegancję i przyjemność spędzania czasu z najbliższymi”.

Trudno się z Pernillą w tej kwestii nie zgodzić. W końcu Wes Anderson słynie z nietypowego, dość bajecznego podejścia zarówno do produkcji filmów, jak i reklam. A Adrien Brody należy do czołówki jego ulubionych aktorów.

Jak tym razem sprawdził się w roli kreatywnego konstruktora? Zobaczcie sami!