Alicja Bachleda-Curuś zawsze podkreśla swój głęboki związek z Krakowem, swoim rodzinnym miastem. Nic więc dziwnego, że to właśnie tę gwiazdę, która jest rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale także za granicą, włodarze miasta wybrali na twarz jego kampanii promocyjnej, gdy Kraków ubiegał się o rolę gospodarza zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 roku.

Mimo że ostatecznie mieszkańcy Grodu Kraka nie zgodzili się na organizację kosztownej imprezy, to reklama z udziałem Bachledy-Curuś nadal została wyprodukowana. Spot zdążył jednak wywołać spore kontrowersje, zanim jeszcze trafił do sieci i telewizji. Internautom nie spodobał się ogromny budżet produkcji, oszacowany przez media na ok. 2 miliony złotych!

W reklamie Alicja Bachleda-Curuś wciela się w rolę Kopciuszka, a tłem dla jej przygód są najbardziej znane krakowskie widoki.


ZOBACZ: Alicja Bachleda-Curuś reklamuje Kraków

Jak podoba się Wam reklama z udziałem gwiazdy? Uważacie, że efekt końcowy był warty aż takich pieniędzy?

» PRZECZYTAJ TAKŻE: Alicja Bachleda-Curuś - Jaką dietę stosuje?