Naszyjniki-łańcuchy zaczęły być popularne już w ubiegłym roku wczesną wiosną i latem - wtedy influencerki nosiły grube, masywne łańcuchy, które królowały też na wybiegach takich projektantów, jak J.W. Anderson, Bottega Veneta czy Saint Laurent. Im większe i cięższe, tym lepiej. Natomiast w tym roku tego typu naszyjniki powracają, ale w zdecydowanie cieńszym wydaniu. Marka Lau zaprojektowała delikatniejsze odpowiedniki modnych łańcuchów, specjalnie dla wielbicielek klasyki i minimalizmu. Ich łańcuch w wersji choker nosi m.in. Anna Lewandowska.

Anna Lewandowska w naszyjniku polskiej marki

Polska marka Lau ma w swojej ofercie kilka wersji naszyjników-łańcuchów. Są to propozycje dla fanek biżuterii prostej w formie ale z powiewem jutra, które łączą męską siłę i kobiecą delikatność. Choker, który wybrała Anna Lewandowska świetnie komponuje się z pozłacanymi sygnetami, które również są projektem marki. Cena chokera Lewandowskiej to 990 zł.

Podobne naszyjniki w bardzo atrakcyjnych cenach znajdziecie także w popularnych sieciówkach, m.in. w Mango.