Jak się okazuje, Anthony Hopkins postanowił spróbować swoich sił w zupełnie nowej roli. Słynny Hannibal Lecter z kultowego już film „Milczenie owiec” został niedawno ambasadorem włoskiej marki Brioni, która od 1945 roku szyje luksusowe garnitury. W kampanii reklamowej marki aktor wystąpił w projektach z najnowszej kolekcji, a zdjęcia utrzymano w surowym, czarno-białym klimacie, podobnych do tego, który Karld Lagerfeld stworzył w ostatniej kampanii wizerunkowej Diora z udziałem Roberta Pattisona.

ZOBACZ: ROBERT PATTISON w kampanii Christian Dior. Nocne klimaty wciąż mu służą? [ZDJĘCIA]

Sir Anthony Hopkins na pewno nie wybrał tej marki przypadkowo. Jego agenci bez wątpienia doskonale ją prześwietlili. Wbrew pozorom włoski potentat ma bowiem całkiem sporo wspólnego z kinem. Szyte na miarę garnitury Brioni pojawiły się już m.in. w czterech „Bondach” : „Golden Eye”, „Jutro nigdy nie umiera”, „Świat to za mało” i „Casino Royale”. Prywatnie nosili je lub noszą najwięksi i najbogatsi tego świata: od Ala Pacino po Nelsona Mandelę. W tym elitarnym gronie teraz znalazł się także Anthony Hopkins.

Jak aktor sprawdził się w roli modela? Zobaczcie w naszej GALERII! Te zdjęcia mówią same za siebie!