Zdrowie i bezpieczeństwo

Avon Kontra Rak Piersi oraz Avon Kontra Przemoc, to jedne z największych i najbardziej rozpoznawalnych inicjatyw społecznych w Polsce. Firma dofinansowała 50 tys. badań USG, a ponad 23 tys. kobiet otrzymało pomoc „Niebieskiej Linii”. Zaś dzięki wspólnej kampanii Avon i Rak’n’Roll „Coś do nich mam”, 4-krotnie zwiększyła się świadomość Polek na temat profilaktyki raka piersi.[1] Dodatkowo ubiegłoroczna akcja pt. „PrzeMOC wobec KOBIET. Skreśl niepotrzebne” pozwoliła na uruchomienie 1. w Polsce przeciwprzemocowej aplikacji mobilnej Avon Alert, która do tej pory umożliwiła pomoc ponad 45 tys. osobom.

Avon… jest kobietą!

Czy wiesz, że co 8. kobieta w Polsce była lub jest związana z Avon, a w samej firmie 60% zarządu stanowią kobiety? Co ciekawe, różnica wieku między najmłodszą, a najstarszą Konsultantką to 84 lata. Wśród dziewczyn są początkujące „beauty icon”, które firma zainspirowała do dzielenia się ich makijażowymi trikami w social mediach, jak i Konsultantki stawiające na budowanie relacji offline. Efekt pracy jednej z nich to 83 177 w ciągu zaledwie 3 tygodni kampanii! Bez względu na wiek czy zainteresowania, Avon nie tylko edukuje (500 szkoleńdla Liderek i Konsultantek), ale także buduje otwartą społeczność kobiet i łączy pokolenia.

W zgodzie z naturą

W dzisiejszym świecie troska o środowisko, to jeden z kluczowych standardów biznesowych. Avon każdego roku ratuje blisko 1000 drzew, rezygnując z papierowych faktur i list zamówień (które pakuje w kartony pochodzące w 100% z recyklingu). W ciągu ostatnich 5 lat firma zaoszczędziła 17% ilości zużywanej wody – to ponad 11 basenów olimpijskich! Avon zmniejszył także zużycie energii o 5%, czyli tyle, ile potrzeba do zasilenia 200 domów. I co najważniejsze – żaden z kosmetyków Avon na całym świecie nie jest testowany na zwierzętach. Avon stał się pierwszą globalną firmą kosmetyczną, sprzedającą produkty w Chinach, która powstrzymała te praktyki.

Chcesz dowiedzieć się więcej o działaniach Avon na rzecz kobiet? Odwiedź stronę www.avon.pl lub zapoznaj się z Raportem Avon 2019 dostępnym pod linkiem: http://avon.io/365DniKobiet

 

 

[1] Badania ilościowe CAWI, Instytut Badań Pollster, N=500 (Polski w wieku 20-39 lat), luty 2019 (3 miesiące po zakończeniu kampanii). Wynik wśród kobiet, które deklarowały kontakt z kampanią (26% TG). Wyliczenie w oparciu o wyniki badania „Rak piersi nie ma metryki” z 2017 roku, przeprowadzonego przez Instytut DELab Uniwersytetu Warszawskiego. 13,4% Polek w wieku 30-39 lat deklaruje, że w ciągu ostatniego roku wykonało badanie piersi pod kątem raka.