Ekscytujące nowości od Chanel, najsłynniejszego domu mody na świecie. Marka Chanel wkrótce wprowadzi nowe, pierwsze od piętnastu lat (!) perfumy, a także już niedługo odbędzie się premiera nowego modelu torebki Chanel. Z pewnością od razu po premierze i perfumy, i torebka osiągną status kultowy. Nowy kwiatowy zapach Chanel trafi do sprzedaży już w czerwcu tego roku. Będzie dedykowany założycielce marki, słynnej Gabrielle "Coco" Chanel. Perfumy będą się nazywać po prostu Gabrielle Chanel. Również z myślą o projektantce powstała nowa ikoniczna torebka - zwana również Gabrielle. Ciekawe, która fashionistka (włączając blogerki oraz WAGs, które mają słabość do Chanel) pojawi się z nią jako pierwsza.

Torebka Gabrielle będzie pierwszą dużą nowością w ofercie akcesoriów Chanel od czasu słynnej Chanel Boy, która zadebiutowała w 2011 roku. Cena za model Gabrielle będzie się wahać od ok. 12 000 zł do 132 000 zł (za większą wersję). Pierwszym eventem oficjalnie promującym nową torebkę Chanel, ma być pokaz mody w Japonii.

Nowości, jakie zamierza wprowadzić marka Chanel, wiążą się też z wyczuwalną zmianą nastrojów i rosnącą siłą kobiet na świecie. Coco Chanel sama była feministką, kobietą zbuntowaną z natury, i właśnie tę jej siłę marka chce podkreślić za sprawą nowych produktów dedykowanych projektantce.

Zapach Gabrielle jest odzwierciedleniem tego, kim naprawdę była Coco Chanel. Chcemy oddać to, co nosiła w sobie, co miała w sercu, a były to wartości, które są aktualne i dzisiaj. Pragniemy uchwycić to, kim była Gabrielle, zanim stała się Coco - powiedziała Christine Dagousset, dyrektor segmentu urody i zapachów marki Chanel.

Pozostaje pytanie, kto zostanie twarzą nowego zapachu Chanel. Przypomnimy, że legendarne Chanel No. 5 promowała sama Marilyn Monroe. Twarzami zapachów Chanel byli także Nicole Kidman, Keira Knightley, Brad Pitt (!), Gisele Bundchen, a ostatnio nastoletnia Lily-Rose Depp, córka Johnny'ego Deppa i Vanessy Paradis. Każda gwiazda z pewnością marzy o takim wyróżnieniu, ale karty, jak wiadomo, rozdaje Karl Lagerfeld.

Nowy kierunek rozwoju marki Chanel, zdecydowanie bardziej buntowniczy i odwołujący się do samej Gabrielle "Coco" Chanel, zawiera się w poniższym wideo: