Wyszukane czarno-białe zdjęcia, a na nich piękna Claudia Schiffer ze starannie upiętymi włosami, przedziałkiem z boku i w okularach – to obraz szczególnie bliski dyrektorowi artystycznemu domu mody z ulicy Cambon. Modelka występuje w różnych odsłonach: w okularach przeciw słonecznych lub korekcyjnych, ale zawsze wygląda niezwykle modnie i seksownie. Kampania Chanel Eyewear robi ukłon w stronę ciągle zmieniającej się kobiety.

Całość wydaje się być bardzo typowa dla Karla Lagerfelda, który lubi stawiać na najsłynniejsze kreacje domu mody i prostotę. Sam Karl po raz kolejny stanął za obiektywem i trzeba przyznać, że efekt jego pracy jest imponujący. Nam spodobał się szczególnie kwiat zdobiący fryzurę modelki.

Kampania jest jednocześnie wielkim powrotem Lady Schiffer do świata mody i przypomina nieco powrót jej koleżanki po fachu - Naomi, która pojawiła się w reklamie Dolce & Gabbana Eyewear. To aż zdumiewające, że wszyscy kreatorzy nagle „przejrzeli na oczy”! Karl Lagerfeld, który jest ciągle blisko z ikonami mody, często współpracuje z byłymi gwiazdami wybiegów: pamiętamy jeszcze pokazy Chanel z Inès de la Fressange – ostatnio wybraną również muzą L'Oréal Paris, czy ze Stellą Tennant, reklamującą na stałe Zarę.

Claudia Schiffer, o której przez ostatnie lata było słychać zdecydowanie mniej, powraca na scenę głównym wejściem: tym od Chanel, które potwierdza, że słynne modelki z lat 90-tych nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa…