Marka COS, niezmiennie od 2007 roku, jest kojarzona z minimalizmem w najlepszym wydaniu. Fanki marki wiedzą, że w każdej kolekcji znajdą ubrania z wysokiej jakości materiałów oraz nowoczesne, funkcjonalne i ponadczasowe wzornictwo. Na sezon wiosna-lato 2019, COS prezentuje kampanię wizerunkową, której autorem jest brytyjski fotograf Mark Borthwick. Występują w niej modelka Connie Valese i model Thilo Muller, prezentując stylizacje Hannes’a Hetty nad greckim jeziorem Plastiras. Eteryczne światło i malarskie barwy tworzą jednocześnie finezyjną i surową oprawę nowej kolekcji COS, inspirowanej zmiennymi cechami wody i nieuchwytnością powietrza. Kampania jest dostępna również w interaktywnym magazynie

COS wiosna-lato 2019

Nowy numer COS magazine na sezon wiosna-lato 2019 to pierwsze wydanie magazynu w nowej, wyłącznie cyfrowej postaci. Innowacyjna formuła pozwala publikować treści multimedialne i interaktywne – pierwszą z nich jest nowa kampania wideo, która umożliwia bezpośredni zakup prezentowanych w niej produktów COS. Magazyn co sezon obiera nowy motyw przewodni, wokół którego budowane są sesje zdjęciowe i wywiady. Motywem przewodnim w sezonie wiosna-lato 2019 jest Światło, początek wszystkiego. Nowy numer jest dostępny pod adresem costores.com

Nową kolekcję COS wiosna-lato 2019 obejrzycie w GALERII.