Bytom to jedna z najstarszych i najlepiej znanych polskich marek oferujących odzież męska najwyższej jakości. W ofercie firmy znajdziemy m.in. koszule, marynarki, spodnie, garnitury i eleganckie buty ze skóry. Nic zatem dziwnego, że marka, starając się utrzymać wizerunek luksusowej, zaprasza do swoich kampanii reklamowych znane i zasłużone dla polskiej kultury postaci. Tym razem do współpracy Bytom zaprosił aktora Daniela Olbrychskiego.

Według szefów marki Olbrychski to strzał w dziesiątkę, gdyż aktor należy do grona najbardziej utalentowanych artystów swojego pokolenia, który ma na swoim koncie mnóstwo wybitnych ról. Wystarczy przypomnieć zaledwie kilka kultowych, jak te z filmów Potop, Ziemia obiecana, Ogniem i mieczem, Panny z Wilka czyZemsta.

71-letni Daniel Olbrychski w reklamie ubrań Bytom wystąpił w towarzystwie wnuka Antoniego Olbrychskiego - studenta historii i pasjonata szermierki, syna Rafała Olbrychskiego.

ZOBACZ wspólną sesję Daniela Olbrychskiego i Antoniego Olbrychskiego [ZDJĘCIA]

Skąd taki wybór? Oficjalny komunikat Bytomia odpowiada na to pytanie:

„Mariaż polskiej rodziny Olbrychskich z tradycją z polską marką z historią od 1945 roku, doprowadził do powstania zdjęć, na których dostojnie prezentowane są klasyczne stylizacje na tle panoramy Warszawy z jej nowoczesną architekturą. Ta wyjątkowa gra kontrastów ma na celu podkreślenie, że Bytom harmonijnie łączy najlepsze tradycje krawieckie ze współczesnymi trendami w modzie, a obecność reprezentanta młodego pokolenia dodatkowo sygnalizuje otwartość marki na bardziej ekstrawaganckie rozwiązania. Ukoronowaniem projektu jest fakt, że Pan Olbrychski urodził się w tym samym roku, w którym datuje się powstanie firmy Bytom, a jej garnitury od wielu lat goszczą w jego garderobie zarówno scenicznej, jak i prywatnej.”

Takie twierdzenia nie przekonały jednak rzeszy internautów, który już zdążyli okrzyknąć tę kampanię pomyłką. Według części z nich zaangażowanie Daniela Olbrychskiego do reklamy to strzał w kolano. Wszystko przez to, że jakiś czas temu aktor prowadził auto po alkoholu. Został wówczas zatrzymany przez policję a takie zachowanie ikony kina dla wielu kłóci się z wizerunkiem marki Bytom, która ma kojarzyć się z nienaganną klasą, wyrafinowaniem i elegancją.

ZobaczDANIEL OLBRYCHSKI tłumaczy się z jazdy po alkoholu: "Chciałem tylko podjechać do stajni!"

Specjaliści z agencji reklamowych zastanawiają się, czy rzeczywiście zatrudnienie Olbrychskiego jako ambasadora marki Bytom było dobrym wyborem. Przypomnijmy: wcześniej aktor reklamował już lody Koral i sieć sklepów Biedronka. Niektórzy nadal wypominają Olbrychskiemu brak poszanowania dla sztuki, o czym ma świadczyć fakt, że w 2002 roku zniszczył szablą wystawę "Naziści" w warszawskiej Zachęcie.

Całe to zamieszanie nie zmienia jednak faktu, że najnowsza kampania marki Bytom prezentuje się niezwykle elegancko i współcześnie, a nawet może nieco futurystycznie. Czy zdjęcia z udziałem Daniela Olbrychskiego i jego wnuka Antoniego zachęcą Was do odwiedzenia salonów Bytomia w tym sezonie?

Zobacz też: DANIEL OLBRYCHSKI Przepowiedział Meryl Streep, że będzie gwiazdą!