Polski przysmak z tradycją, czyli Śliwka Nałęczowska, powołał do życia wyjątkowy konkurs! Chodziło o zaprojektowanie grafiki na puszki dla Śliwki Nałęczowskiej. Do wygrania było 10 000 zł. Kandydaci musieli stworzyć nadruk na puszkę, będący interpretacją hasła:
„Śliwka Nałęczowska - polski specjał. Idealny pomysł na prezent”. Nadesłano ponad 2000 prac. Pierwsze miejsce zajął projekt Jadwigi Popiel, drugie - Iwony Kalitan-Młodkowskiej (nagroda w wysokości 7 tys. zł), a trzecie - Angeliki Maty (nagroda w wysokości 5 tys. zł). W sumie wyróżniono aż 12 prac. Laureaci odebrali nagrody podczas konferencji, połączonej z wernisażem prac, jaka odbyła się 15 kwietnia. Zobaczysz wszystkie w naszej GALERII. Laureatom serdecznie gratulujemy! Szczegóły konkursu Design by Śliwka Nałęczowska tutaj>>

Ideą projektu, realizowanego przez markę Śliwka Nałęczowska, jest promowanie młodych twórców (pasjonatów grafiki i designu) oraz umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.

II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska zyskała szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki. Kreacje na potrzeby promocji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications. Patronat merytoryczny nad konkursem objęły warszawska Akademia Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Patronem medialnym zostały magazyny GALAPackaging Polska.