W tym sezonie gwiazdy nie chwalą się już nową, drogą torebką od projektanta! Prawdziwym gorącym trendem stały się t-shirty z modnym logo, hasłem, czy sloganem w stylu lat 80. I mimo że wyglądają na "zwykłe koszulki" to ich cena do zwykłych z pewnością nie należy - ich kupno to wydatek rzędu kilkuset dolarów... 

Jednym z najpopularniejszych t-shirtów sezonu jest ten z logo Gucci, który mimo zawrotnej ceny (590 dolarów!) noszą wszystkie it-girls i influencerzy świata mody. Obecnie jest to najbardziej pożądany produkt marki, którego sprzedaż przebiła nawet słynne buty loafersy, a jego kupno graniczy praktycznie z cudem! Jeśli śledzicie to, co dzieje się na Instagramie, z pewnością widzieliście już niejedną gwiazdę, która miała na sobie tę "zwykłą, białą (i bardzo pożądaną) koszulkę" Gucci. W Polsce mieliśmy okazję oglądać w niej już m.in. Jessikę Mercedes, Marinę Łuczenko-Szczęsną, czy Joannę Horodyńską.

 

Na wiosennej prezentacji ramówki Polsatu, Doda pojawiła się w innym, również bardzo modnym t-shircie. Koszulka z hasłem "We Should All Be Feminists" (ang. "Wszyscy powinniśmy być feministkami") zaprojektowana przez Marię Grazię Chiuri, zjednoczyła wiele gwiazd, które nosząc ją, nie tylko popierają ruch feministyczny, ale także wybór Chiuri na pierwszą kobietę, pełniącą rolę dyrektora kreatywnego domu mody Dior. Walkę o prawa kobiet wspierają m.in. Natalie Portman, Rihanna, blogerka Chiara Ferragni, a w Polsce także Anja Rubik, która pokazała się ostatnio w t-shircie z napisem "Dziewuchy dziewuchom".

Co sądzicie o nowej modzie na drogie t-shirty od projektantów?

Podpowiadamy, że modne (ale zdecydowanie tańsze!) koszulki z hasłami, znajdziecie w naszym sklepie :)