Elle Man to nowy magazyn skierowany dla mężczyzn sukcesu, świadomych swojego stylu. Już jutro zadebiutuje na polskim rynku.

Polskie Elle jest na rynku od 21 lat. Skąd pomysł na Elle dla mężczyzn? 

„Polskie ELLE jest biblią mody dla kobiet, natomiast ELLE Man chce być przewodnikiem po trendach dla mężczyzn. Społeczność ELLE to dynamiczne, młode kobiety świadome swoich potrzeb i oczekiwań. Społeczność ELLE to także coraz bardziej świadomi mężczyźni. Mężczyźni, którzy mają dobry gust, interesują się modą, nowymi trendami i widzą, że ELLE to część ich świata” – mówi nam Michał Helman, dyrektor wydawniczy i promocji Burda Media Polska.

Na okładce pierwszego polskiego numeru zobaczymy Marcina Dorocińskiego, rewelacyjnego aktora, który dla wielu jest nowym symbolem męskości. O tym, jak udaje mu się nie zwariować i pozostać sobą w świecie show-biznesu, opowiada w rozmowie z Krzysztofem Kwiatkowskim.

Przez te ponad dwie dekady mężczyźni w Polsce stali się znacznie wrażliwsi na to, jak wyglądają, w co są ubrani, jak i czym pachną, jakie noszą okulary, buty i zegarki. Teraz ELLE jako ekspert w dziedzinie światowych trendów będzie także ich  przewodnikiem” – dodaje Michał Helman.

ELLE Man to także spotkania z wieloma świetnymi mężczyznami, którzy dzielą się z nami swoimi pasjami. ELLE Man chce inspirować mężczyzn do ciekawszego życia. Na wielu polach.

Wraz z pojawieniem się pierwszego wydania ELLE Man na rynku zadebiutuje także serwis elleman.pl, w którym czytelnicy znajdą jeszcze więcej inspiracji - najnowsze światowe trendy w modzie, sylwetki polskich projektantów, porady ekspertów, listy zakupów, ciekawe wywiady z ludźmi biznesu, show-biznesu, kultury.

Pierwszy numer magazynu ELLE Man zadebiutuje na rynku 21 października.