TOUS do współpracy przy nowej kampanii "Stay Tender" zaprosił młodą, 28-letnią Emmę Roberts. Aktorka znana z takich produkcji, jak Nerve, American Horror Story, czy Scream World stała się globalną twarzą marki, zachwycając sposobem wyrażania emocji i promowaniem kluczowych wartości. Gwiazda miała nadać kampanii świeżości i dynamiczności, a także pokazać, że istnieje wiele sposobów doświadczania czułości. Emma Roberts zaprasza nas do zanurzenia się w opowieści o małych chwilach pełnych emocji, zabawy i miłości, których wspólnym wątkiem jest czułość. Kuzynka Julii Roberts nie jest jednak jedyną, którą marka TOUS zaangażowała w nową kampanię.

Emma Roberts w kampanii TOUS

W spotach promujących "Stay Tender" marki TOUS, biorą również udział zwykli ludzie, jednocześnie eliminując wyreżyserowaną fikcję i skupiając się na istocie prawdziwych chwil. Ścieżką dźwiękową do reklamy stała się wersja klasycznego utworu Love Me Tender Elvisa Presleya, a reklama i grafika zostały stworzone przez 27 letnią Dianę Kunst, która zachwyciła twórców marki swoim niepowtarzalnym stylem, wprowadzając świeżą i młodzieńczą atmosferę serii. Jak mówi Rosa Tous, wiceprezes marki:

„TOUS to od zawsze marka ściśle związana z kreatywnością, która wspiera wschodzące talenty. O tym także jest ta kampania prezentująca nowy globalny wizerunek marki i twarz Emmy Roberts. W TOUS wierzymy, że świat byłby lepszym miejscem, gdybyśmy wszyscy wyrażali nasze uczucia bez obawy przed osądzeniem. Z tego powodu w tej kampanii chcemy zachęcić ludzi do znalezienia najlepszego sposobu okazania czułości za pomocą biżuterii, która znaczy więcej”.

Zdjęcia kampanii "Stay Tender" z Emmą Roberts obejrzycie w naszej GALERII, a wideo promujące serię, poniżej: