Lucas Warren ma dopiero 18 miesięcy, a już przeszedł do historii. Chłopiec z zespołem Downa to pierwsze dziecko zmagające się z tą chorobą, które wygrało w organizowanym od kilkudziesięciu lat konkursie Gerbera. Pochodzący ze stanu Georgia mały Amerykanin pokonał ponad 140 tysięcy innych dzieci i został nową twarzą znanej marki produktów dla dzieci i niemowląt. Wizerunek Lucasa już wkrótce pojawi się w reklamach popularnych słoiczków z obiadkami i będzie reprezentować firmę na całym świecie.

- Ujmujący uśmiech chłopca i jego radosna ekspresja podbiły nasze serca. Wszyscy jesteśmy zachwyceni, że to właśnie on wygrał - wyznał Bill Partyka, dyrektor generalny firmy Gerber.

ZOBACZ: BARTEK KRÓLIK Z ZESPOŁU SISTARS ma drugie dziecko! Jego córeczka urodziła się z zespołem Downa

Chłopiec z zespołem Downa w reklamie Gerber

Rodzice Lucasa Warrena zapewniają, że są szczerze zdziwieni wygraną swojego syna. Podkreślają, że mały Lucas udowodnił, że wszystkie dzieci mają równe szanse. Choć w sieci zdecydowanie przeważają pozytywne komentarze osób zadowolonych z polityki firmy, to nie brakuje też głosów, jakoby rodzice postanowili wykorzystać niepełnosprawność swojego syna. Dodajmy, że za udział chłopca z zespołem Downa w kampanii Gerbera otrzymali 50 tysięcy dolarów, czyli ok. 157 tysięcy złotych.

Zdjęcia chłopca z nowej kampanii Gerbera możecie obejrzeć w naszej GALERII >>>

 

Post udostępniony przez @gerber Lut 7, 2018 o 5:53 PST