Najnowsza kolekcja Gino Rossi Wiosna-Lato 2012 to nie tylko obuwie i akcesoria wykonane z najwyższej jakości materiałów, ale również piękno zawarte w doskonałej formie. Na nowo zdefiniowana elegancja otwiera przed użytkownikami horyzont estetycznych wrażeń i zaskakuje harmonią pomiędzy klasyką a nowoczesnością. Dużym wyzwaniem stała się także komunikacja nowego stylu marki. Do współpracy przy tworzeniu wiosennej kampanii zaproszono najlepszych specjalistów świata mody. Zdjęcia powierzono René Habermacherowi, twarzą nowej kolekcji został sławny model Nils Butler.

René Habermacher, mieszkający w Paryżu to postać znana w całym świecie mody. Pracuje dla najlepszych marek modowych (Bulgari, Chanel, Christian Dior, Comme Des Garcons) oraz światowej klasy magazynów (Vogue, Numero, V Magazine). Aktualnie stworzył niepowtarzalne obrazy z produktami marki Gino Rossi, które odsłaniają oblicze zmian w najnowszej kolekcji. Nils Butler natomiast nie bez powodu zajmuje miejsce 10 w prestiżowym rankingu modeli models.com TOP MEN. Pracował dla takich marek modowych jak Dolce & Gabana, Justa Cavali, Calvin Klein czy Trussardi.  

„Poprzez najnowszą kampanię pragnęliśmy pokazać przede wszystkim nowy kierunek estetyczny w jakim będzie prowadzona marka Gino Rossi – nowoczesnej elegancji, prostoty ale z wyczuciem smaku i mody. Tę samą estetykę znajdujemy w stylu fotografii Rene, i doskonale znajdujemy ja w przygotowanej wspólnie sesji” – mówi Dorota Kawalec, Brand Director Gino Rossi S.A.