W trakcie 2-letniej współpracy, konsumenci mogli podziwiać niezwykle szanowaną i znaną  dziennikarkę w kampaniach reklamowych takich produktów jak Excellence (koloryzacja włosów) oraz Ekspert Wieku (pielęgnacja twarzy). Ambasadorka dwukrotnie reprezentowała także Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie L'Oréal Paris od ponad 20 lat pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu. Od wiosny kontrakt ambasadorski wkracza na kolejny poziom i zostaje rozszerzony o dodatkową, bardzo prestiżową kategorię – Grażyna Torbicka stanie się twarzą flagowych produktów do makijażu. Jako pierwsza z udziałem gwiazdy, startuje kampania kultowej linii tuszów do rzęs od L'Oréal Paris – Volume Million Lashes.

Podczas konferencji prasowej inaugurującej współpracę z marką, Grażyna Torbicka mówiła:

To dla mnie wielka przyjemność i zaszczyt, że mogę znaleźć się wśród niezwykłych kobiet, które reprezentują wartości L'Oréal Paris. Są wśród nich kobiety, które podziwiam za ogromny talent, ale również za emanowanie pięknem. Chciałabym dodawać kobietom siły i pokazywać, że wszystkie mogą czuć się spełnione i szczęśliwe, ponieważ są tego warte. Misja marki była mi bliska od zawsze. Pełniąc rolę Ambasadorki L’Oréal Paris, miałam okazję przekazywać tę wizję podczas realizowanych kampanii, spotkań z konsumentkami czy poprzez reprezentowanie Polski w Cannes. Dało mi to dużo satysfakcji. Kontynuacja współpracy była dla mnie naturalna, a decyzja o jej rozszerzeniu otwiera nowe możliwości do kolejnych inspirujących przedsięwzięć i spotkań.

Produkty do makijażu od L’Oréal Paris to dziesiątki nowych trendów i premier, ale także takie klasyki jak choćby podkłady True Match, pomadki Color Riche czy linia tuszów Volume Million Lashes – to właśnie one i magia spojrzenia stały się tematem najnowszej kampanii make-up z udziałem Grażyny Torbickiej. Kolejny projekt, w którym można będzie zobaczyć polską Ambasadorkę L’Oréal Paris to Festiwal Filmowy Cannes. Grażyna Torbicka, poza funkcjami reprezentacyjnymi związanymi z pełnioną rolą Ambasadorki marki, będzie jak zawsze dzielić się swoją wiedzą i pasją filmową oraz dziennikarską.