W przepięknej scenerii Dr Marta Tazbir z uroczym wiankiem na głowie przywitała gości z całej Polski, przyjaciół oraz partnerów biznesowych. Przedstawiono trendy w medycynie estetycznej oraz zaprezentowano światowej klasy urządzenie do modelowania sylwetki Unison. Koncert na żywo, chilloutowy nastrój, rozmowy z przepiękną Panią Grażyną Wolszczak, która będzie ambasadorką kliniki przez kolejny rok i szalone fotki z fotobudki. Goście oprócz złotej bransoletki — symbolu marki Tazbir otrzymali złotą kartę klienta Tazbir Gold Club — autorski roczny program opieki zdrowotnej
i estetycznej stworzony przez Dr Martę Tazbir, dostępny tylko w Klinice Medycyny Estetycznej Tazbir. Prezentem były również luksusowe kosmetyki M’onduniq oraz lusterka od Restylane, wiodących, naturalnych wypełniaczy rekomendowanych przez klinikę Tazbir. O prosecco zadbał Jantoń, jeden z największych producentów, importerów i eksporterów branży winiarskiej w Polsce, a o napoje energetyzujące Red Bull, który wszyscy znamy, bo przecież od lat dodaje nam skrzydeł.

Klinika Tazbir to przede wszystkim wysoka jakość i wizjonerstwo. Klinika Tazbir motywuje ludzi, dla których codziennością są najlepsze marki i wyrafinowany styl. Jej właścicielka, Dr Marta Tazbir wyznacza trendy estetyczne i kreuje modę, zawsze jest o krok dalej od innych. Jako pierwsza klinika w woj. łódzkim wprowadziła do oferty najnowszej generacji zabieg przeciwdziałający starzeniu się skóry z wykorzystaniem skoncentrowanych czynników wzrostu i komórek macierzystych CGF. Pierwszą osobą, która skorzystała z dobrodziejstw zabiegu była ambasadorka kliniki Pani Grażyna Wolszczak. Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć pHformula- dermatologicznego resurfacingu skóry służącego do jej głębokiej przebudowy i odbudowy oraz VenaBlock — małoinwazyjnej metody zamykania żylaków klejem tkankowym.

Więcej informacji na:
https://web.facebook.com/klinika.tazbir.lodz/?ref=br_rs
http://klinikatazbir.pl