Hailey Baldwin w kampanii Levi's. Kiedy w 1873 roku, legendarny założyciel marki, Levi Strauss, zaczął tworzyć najbardziej ikoniczny element garderoby, jaki kiedykolwiek powstał, czyli jeansy 501, nie wiedział jeszcze że na jego punkcie oszaleją kobiety na całym świecie. Spodnie zostały stworzone zanim wynaleziono zamek błyskawiczny, dlatego odznaczały się charakterystycznym rozporkiem zapinanym na guziki, który definiował ich styl. To było idealne połączenie funkcjonalności i szyku. Co roku, dokładnie 20 maja, z okazji Dnia 501, Levi’s świętuje urodziny tego oryginalnego niebieskiego denimu, który w tym roku obchodzi 146 lat istnienia. Marka postanowiła rozpocząć celebrację nieco wcześniej, a do współpracy zaprosiła żonę Justina Biebera, Hailey Baldwin!

Hailey Baldwin w kampanii Levi's

„Hailey reprezentuje autentyczny i optymistyczny sposób wyrazu, który według nas wpisuje się w charakter jeansów 501, przemawiający do wielu odbiorców" - mówi Jennifer Sey, Chief Marketing Officer Global Brands, Levi Strauss &Co.

Od samego początku świętowania urodzin 501 w maju aż do sezonu festiwalowego w lipcu, Hailey będzie prezentować zaprojektowane przez nią na nowo szorty i jeansy 501 z wykorzystaniem elementów w neonowych kolorach – zobaczymy wszystkie modele włącznie z 501 Original, 501 Skinny oraz Levi’s Authorized Vintage. Charakterystycznym elementem będzie ikoniczna wszywka Levi’s w nowej wersji w całej gamie neonowych kolorów!

“Uważam, że to prawdopodobnie najbardziej ikoniczny element ubioru jaki istnieje. Pamiętam jak świetnie leżała moja pierwsza para. Od tamtej pory to moje ulubione spodnie.” Hailey Baldwin 

Zobacz zdjęcia Hailey Baldwin w kampanii Levi's w naszej GALERII --->