Marka Hibou powstała już sześć lat temu, ale po raz pierwszy zdecydowała się na stworzenie tak sensualnej i kobiecej kampanii. W sesji promującej nową kolekcję kapsułową Basic zrezygnowano ze złożonych stylizacji, dodatkowych akcesoriów i retuszu. Postawiono na piękno kobiecego ciała, naturalność i dobrą widoczność produktów. Skupiono się przede wszystkim na estetycznych zbliżeniach, zapewniono surową scenografię i naturalne światło po to, aby to właśnie ubrania były na pierwszym planie.

Nowa kampania Hibou

Nowa kapsułowa kolekcja Hibou to przede wszystkim dresowe komplety dla fanek minimalizmu. Dołączyły do nich także krótkie topy i golfowe bluzy z suwakiem, a to wszystko w kolorach ziemi - bieli, szarości, granacie i oliwce, które współgrają ze sobą w każdej stylizacji. Wszystkie produkty wykonano z wysokiej jakości bawełny.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Minimalist. Raw. Unretouched. Pure beauty & our pieces. Soft. Cozy. Basic. Forever mix & match.

Post udostępniony przez HIBOU (@hibou_official) Lis 9, 2020 o 12:07 PST

Hibou to polska marka odzieżowa, która powstała z miłości do prostoty i wygody. Mniej, znaczy więcej - brzmi jej motto, którego konsekwentnie się trzyma. Kolekcje Hibou są wykonane z najwyższej jakości materiałów - każdy posiada certyfikat Oeko-Tex Standard 100 lub GOTS. Oznacza to, że  makra korzysta wyłącznie z naturalnych tkanin, które nie zawierają syntetycznych dodatków. Dzięki temu jest całkowicie bezpieczna nawet dla najbardziej wrażliwych alergików i przyjazna dla środowiska.