Donatella Versace jest obecnie główną postacią domu mody Versace, który objęła po nieżyjącym bracie Giannim. I to właśnie ona postanowiła zdemokratyzować nieco ekskluzywne projekty marki, łącząc siły z H&M, docierając również do nowej grupy klientów: „Pomysł współpracy z H&M uważam za świetny. Daje nam to okazję dotarcia do nowej klienteli. Kolekcja będzie wierna stylistyce Versace, ale przygotowana z myślą o klientach H&M”. Linia pojawi się w około 300 sklepach na całym świecie oraz w sklepach internetowych. Nastąpi to w listopadzie. Przewiduje się projekty dla kobiet, mężczyzn oraz artykuły dekoracyjne. Wielbiciele Versace mogą już się szykować: nie zabraknie skór, odważnych kolorów oraz typowych dla marki wzorów i materiałów.  

Margareta van den Bosch, doradca kreatywny w H&M, mówi: „Versace to jedna z najważniejszych marek naszych czasów. Kluczem do ich kolekcja dla H&M będzie glamour i przepych – to, co reprezentuje markę Versace. Donatella Versace podzieliła się z nami ciekawymi projektami, zaczerpniętymi z archiwów marki. To niesamowity projekt, doskonały na czas świąteczny”.

Uszczęśliwi to na pewno Lady Gagę! Bo Versace pozyskał sobie wdzięki ekscentrycznej gwiazdy, co widać w jej ostatnim teledysku „The Edge of Glory”, gdzie ma na sobie kreację Versace Vintage.

Kolekcja Versace dla H&M zapowiada się bardzo kolorowo, co nawiązuje do propozycji Karla Lagerfelda, Stelli McCartney, Comme des Garçons, Jimmy`ego Choo, Rykiel czy marki Lanvin z ubiegłego roku.

Aby dać nam przedsmak tej kapsułkowej kolekcji, podczas pokazu Men Versace w Mediolanie, Donatella Versace pokazała się w sukni Versace for H&M. Reszta w listopadzie…Już się nie możemy doczekać!