Marka Reebok w swojej najnowszej kampanii postawiła na świeżą krew i siłę kobiet! Reebok postanowił odświeżyć kultowy model sneakersów Club C. Historia modelu sięga 1985 roku, ale dziś zamiast klasycznych sznurowadeł mamy suwaki. Do wyboru są trzy wersje kolorystyczne - biała, czarna oraz różowa. Buty promuje kampania #badzponad, zachęcająca do podkreślania swojego indywidualizmu, do której zaproszono cztery młode influencerki młodego pokolenia. Sesja zdjęciowa odbyła się „ponad miastem”, czyli na dachu warszawskiego wieżowca. W polskiej sesji promującej Reebok Classic Club C Zip wystąpiły Iga Lis, Julia Wieniawa, blogerka modowa Pani Ekscelencja oraz dj-ka Tycjana Acquasanta. Jedyną dziewczyną, która ma jakieś doświadczenie w modelingu jest Iga Lis, reszta dziewczyn biorących udział w kampanii to modelingowe amatorki, natomiast globalną ambasadorką modelu jest Gigi Hadid. Jak nasze polskie dziewczyny wypadły w porównaniu z supermodelką? :)

POLECAMY: JULIA WIENIAWA "Nie czuję się gwiazdą. Więcej mówi się o moim życiu prywatnym, niż o osiągnięciach" [WYWIAD WIDEO]