Jessika Mercedes i Julia Kuczyńska od lat świetnie radzą sobie na polskim rynku modowym. Z powodzeniem prowadzą blogi, są aktywne w mediach społecznościowych i zarządzają własnymi biznesami. Inspirują tysiące dziewczyn na całym świecie, a polecane przez nich produkty, w bardzo szybkim tempie znikają ze sklepowych półek. Właśnie wzięły udział we wspólnej sesji zdjęciowej, promującej kampanię Zalando Beauty. Zalando rozpoczęło sprzedaż kosmetyków w ubiegłym roku w Niemczech, następnie rozwijając ofertę na Austrię, Polskę, Belgię, Danię, Francję, Szwecję i Włochy. W kwietniu tego roku, marka zaprezentowała globalną kampanię "Wyraź swoje piękno", która zachęca do eksponowania swojego stylu i osobowości niezależnie od wieku, płci, zasad i upodobań, a także przekonuje, że wyrażanie swojego piękna nie powinno być podyktowane oczekiwaniami innych. W subtelnej sesji promującej dział Beauty, Jessica Mercedes i Maffashion prezentują produkty dostępne na Zalando oraz najnowsze trendy w pielęgnacji i makijażu. 

Jessika Mercedes i Julia Kuczyńska w kampanii Zalando Beauty

Asortyment Zalando Beauty obejmuje 10.000 produktów od ponad 250 marek zarówno międzynarodowych, jak i niszowych. Są to m.in. innowacyjne produkty do pielęgnacji skóry i włosów – zarówno popularne jak i te organiczne, koreańskie i wegańskie, nowości i klasyki do makijażu czy najnowsze kosmetyki pielęgnacyjne dla mężczyzn. Marki dostępne w ofercie Zalando to między innymi: Pixi, M·A·C, Clinique, Estée Lauder, ELLIS FAAS, Glamglow, Emma Hardie, NYX, Oribe, Korres, Hej Organic, Burts' Bees, Sand&Sky, L:A Bruket, L’Oréal Paris, Maybelline oraz Essie.

Zobacz kampanię z Jessicą Mercedes i Maffashion obejrzycie w naszej galerii --->