Joanna Horodyńska jest największą polską trendsetterką. Jako pierwsza prezentuje na polskich czerwonych dywanach nowości ze światowych wybiegów oraz od polskich projektantów. Współpracuje blisko z duetem MMC, jest jego muzą i ambasadorką. Z zagranicznych marek Horodyńska ceni najbardziej Driesa Van Notena, Saint Laurent, Marni, projekty Marca Jacobsa oraz Jil Sander. Ma w swojej garderobie niezliczoną ilość markowych torebek i szpilek, może się też pochwalić awangardowymi dodatkami.

Teraz Joanna Horodyńska sama została projektantką mody! Zaprojektowała własną kolekcję dla streetowej polskiej marki SI-MI. W kolekcji Horodyńskiej przeważa modny dżins, biel i czerń. Modele są sportowe, ale też kobiece. Głównym trendem są nowoczesność i minimalizm.

W kolekcji znajdziemy przede wszystkim bomberki – modowy klasyk, ulubiony krój Joanny i SI-MI. Dalej dżinsowa oversizowa kurtka, spodnie z wysokim stanem, spódnice mini, a nawet dżinsowy top. Nie zabrakło pruć i strzępień - znaku rozpoznawczego SI-MI, choć w bardziej dyskretnym niż dotychczas wydaniu - czytamy w informacji prasowej.

Gwiazdą kampanii jest sama Joanna Horodyńska. Autorem zdjęć jest Maciej Nowak, sesję stylizował Bartek Indyka, który współpracuje m.in. z Edytą Górniak i Sarsą, za makijaż odpowiadała Beata Mielczarek, za włosy - Rafał Żurek (agencja Metaluna).

Kolekcja Joanny Horodyńskiej dla SI-MI trafi do sprzedaży już 9 CZERWCA w sklepie internetowym www.si-mi.pl oraz w butiku SI-MI przy ul. Mokotowskiej 63 w Warszawie. Wybierzecie coś dla siebie?