Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved: część druga. Polska marka przedstawia kolejną odsłonę kampanii #ICanBoogie, której akcja tym razem rozgrywa się zabytkowym budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej. Choć każda z bohaterek kampanii jest inna, jedna i druga pełne są tej samej energii, wyrażanej przez spontaniczny, radosny i zmysłowy taniec. W krótkim video bohaterki „Call for dance” nie mają ochoty ani rozmawiać, ani wracać do domu. Odkładając z lekkim znudzeniem słuchawkę, przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, rozpoczynają roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kolekcji marki. 

Joanna Kulig i Jeanne Damas dla Reserved

Drugi rozdział kampanii Reserved luźno nawiązuje do minionych dekad. Reserved nie upiera się przy konkretnym dziesięcioleciu. Czerpie po kawałku, przywołując najważniejsze elementy dekad, stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. Wszystko tu jest przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi kilka miniaturowych akcesoriów. W kolekcji odgrywa ważną rolę faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot.

Odwołując się do tańca Jeanne Damas i Joanny Kulig, zgodnie z techniką freestyle możemy poszczególne elementy łączyć, zapominając o ustalonych regułach. Jeśli nie możemy zdecydować się, czy kwiatki, czy kratka, załóżmy jedno i drugie. 

Nowe zdjęcia Joanny Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved zobaczycie w naszej >>>GALERII<<<.