Nową kolekcję Reebok MYT charakteryzuje mocny design, unikalny krój oraz odważne wzory. Wszystko to stanowi niezwykłe połączenie mody i stylu bycia. Marka pokazuje odważne oblicze takich miast jak Londyn, Berlin i Paryż oraz zachęca wszystkie kobiety do przełamywania schematów oraz inspiruje do odważnych i ambitnych wyborów. Twarzą kolekcji została Jourdan Dunn - ikona stylu, która świetnie odnajduje się w miejskiej modzie i kulturze. Znana jest z podkreślania kobiecej niezależności, indywidualności oraz kreatywności. Od początku kariery inspiruje kobiety, by postępowały podobnie jak ona.

Jourdan Dunn w kampanii Reebok MYT [FOTO]

„Celem kampanii jest zachęcanie kobiet do bawienia się modą, posiadania własnego stylu i bycia sobą. Dla mnie budowanie tej pewności siebie zaczyna się na siłowni i jest obecne w każdym aspekcie mojego życia. Wszystko zaczyna się od uwierzenia w siebie i wygenerowania energii do osiągania rzeczy niemożliwych” - mówi Jourdan Dunn.

Ubrania Reebok MYT zaprojektowane przez Morgen Kohn charakteryzują się odważnymi, wyrazistymi wzorami i są na tyle uniwersalne, że można je nosić zarówno na siłownię, jak i na co dzień. W kolekcji znajduje się wyselekcjonowany wybór m.in. tank topów, biustonoszy, bluz, szortów, rajstop oraz spodni – dostarczający wszystko co jest potrzebne nie tylko na siłownię. Duże logotypy, jasne kolory, odważne wzory i modne kroje dają kobietom możliwość do odświeżenia i stworzenia własnego wyróżniającego się stylu.

Kolekcja Reebok MYT jest dostępna w salonach Go Sport, a zdjęcia z kampanii z Jourdan Dunn obejrzycie w naszej galerii --->