Maciej Zień jest jednym z najbardziej znanych polskich projektantów mody. W ciągu 12 lat od swojego oficjalnego debiutu w branży, stworzył silną markę kojarzoną z luksusem, elegancją i perfekcyjnym wykonaniem. Po zeszłorocznych potyczkach ze wspólnikiem i wycofaniu się z rynku (stylowy butik Macieja Zienia na Mokotowskiej został zamknięty), Zień powrócił w spektakularny sposób, organizując efektowny pokaz mody w Warszwie.Jak się okazuje, teraz projektami Zienia będzie się można cieszyć nie tylko w garderobie, ale i w łazience. Zień rozpoczyna bowiem bowiem współpracę z popularnym w Polsce portugalskim dyskontem Biedronka.

ZOBACZ: Pokaz Macieja Zienia - Aneta Kręglicka, Monika Olejnik, Kate Rozz, Joanna Horodyńska - zobacz stylizacje gwiazd [ZDJĘCIA]

Kolekcja Zienia dla Biedornki będzie się nazywać HOME & SPA by Maciej Zień. Obejmie ona takie produkty, jak bawełniane szlafroki, kapcie domowe, a także ręczniki, kosmetyczki i dywaniki łazienkowe. Wszystkie produkty powstaną w trzech wersjach kolorystycznych: bieli, granacie i beżu i będą do kupienia od 13 października 2016 roku.

Takie współprace wciąż są w Polsce rzadkością, a projektanci, którzy decydują się na zaprojektowanie kolekcji dla dyskontów, od momentu głoszenia takich przedsięwzięć są na cenzurowanym. Maciej Zień nie jest jednak pierwszym znanym projektantem, który przygotował kolekcję dla Biedronki. 

ZOBACZ: Pokaz Macieja Zienia: zobacz 15 najlepszych kreacji z kolekcji Sweet Dreams

W 2014 roku w sklepach sieci Biedronka dostępne były koce walentynkowe polecane przez duet Paprocki&Brzozowski z banderolami zawierającymi informacje o możliwości zostania dawcą krwiotwórczych komórek macierzystych. W połowie 2015 roku duet zaprojektował też dla Bierdonki koce i poduszki z nadrukami znaków zodiaku.

Pod koniec tego samego roku w ramach oferty świątecznej można było kupić komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach kolorystycznych, stworzone przez luksusową polską markęBohoboco.

Zobacz też: Sablewska, Sokołowska, Górska, Cegielska - plejada gwiazd na premierze perfum Bohoboco Be Suprised [ZDJĘCIA]

Wiosną tego roku do oferty Biedronki włączono też letnie buty i baleriny marki obuwniczej Loft 37. Dzięki tej współpracy polska marka miała szansę dotrzeć do szerokiej gamy odbiorców. I choć buty sprzedały się bardzo dobrze, to jednak cieniem na ich wprowadzeniu na rynek położyły się zarzuty o to, że baleriny od Loft 37 wykonane są z toksycznych substancji, przez co obcierają i kaleczą stopy. Negatywne komentarze marka zebrała także za to, że buty były bardzo podobne do produktów pioniera w branży gumowych balerin – marki Mellisa.

Jesteśmy zatem bardzo ciekawi, jak teraz na linię produktów Maciej Zienia dla Biedronki zareagują klienci. Czy jemu też się dostanie za współpracę ze sklepem, który zamiast z luksusem kojarzy się z niskimi cenami?

A Wy jesteście ciekawi kolekcji Macieja Zienia dla Biedronki?