Nowa kolekcja polskiej marki Madelle, założonej przez Magdalenę Magnon, jest doskonale piękna. Niczym kwiat kalia - symbol dążenia do doskonałości i bohater kampanii na sezon wiosna-lato 2019. Harmonijny i symetryczny, wyrazisty formą i smukły jest odzwierciedleniem projektów Madelle. Dopracowanych, z najlepszych tkanin, podkreślających kobiecość i z jasno określonym od lat stylem marki. Kolekcja na wiosnę-lato 2019 pozostaje nie tylko wierna znanemu już DNA marki, ale jeszcze mocniej utożsamia się z nim i podkreśla niepowtarzalny styl.

Madelle wiosna-lato 2019

"- Nigdy nie goniłam za zmieniającymi się trendami. Wypracowałam swój własny styl, który jest zbieżny z moim gustem. W końcu zapanowała harmonia pomiędzy mną a moją kolekcją" – mówi Magdalena Magnon.

Niektóre z krojów marki, od lat pozostają niezmienne. Symetryczne i wyraziste w formie oraz doskonałe w wykonaniu. Madelle stawia na ręczne szycie nawet najdrobniejszych detali, takich jak np. powlekanie materiałem guzików. Flagowymi materiałami są jedwab, wełna, wiskoza, bawełna czy len. I choć ten ostatni jest popularną obecnie tkaniną, to marka wykorzystała ją na swój sposób. Z lnu powstały bowiem sukienka i koszula w stylu Madelle. Oprócz nich wiosna-lato obfituje w kojarzące się z marką sukienki, w tym sezonie midi, a także spódnice.

Autorką kampanii jest Magdalena Kozicka. Nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2019 jest dostępna w showroomie Madelle przy ul. Parkowej 9/3 w Warszawie oraz na www.madelle.pl  

Zdjęcia z kampanii Madelle obejrzycie w naszej galerii --->