Rok temu piosenkarka zadebiutowała kolekcją odzieżową Material Girl. Teraz postanowiła poszerzyć asortyment o linię kosmetyków. Wraz ze swoją 14-letnią córką stworzyła lakiery do paznokci, błyszczyki, balsamy i mgiełki do ciała. W sierpniu kosmetyki pojawią się na rynku, a we wrześniu linia zostanie uzupełniona o cienie do powiek.

Lourdes przyznała, że praca nad linią kosmetyczną była dla niej świetną zabawą. Mogła wybierać, które z zapachów znajdą się w kolekcji. Jednak wszystkie jej pomysły musiała zatwierdzać Madonna.

Lanie List, dyrektor ds. podnoszenia efektywności sprzedaży marki przyznała, że 14-latka ma bardzo dojrzałe podejście do pracy nad kolekcją Material Girl. Dzięki wpływom Madonny ma już określony gust i poważnie podchodzi do swoich obowiązków. W firmie bywa dosyć często i prezentuje swoje nowe pomysły.