Maffashion jakiś czas temu weszła na rynek z własną marką modową. Wraz z projektantką Laną Nguyen stworzyła Eppram, która ma w ofercie funkcjonalne marynarki, garniturowe spodnie, a także wegańskie torebki oraz dodatki produkowane w Polsce. Teraz po raz pierwszy postanowiła opowiedzieć o kulisach powstawania marki w rozmowie z magazynem "Forbes".

Ile Maffashion zainwestowała we własną markę modową?

Maffashion przyznała, że w rozwój własnej marki musiała zainwestować bardzo duże pieniądze. Zdradziła, że była to kwota sześciocyfrowa: - Nie są to małe kwoty, ale nie powiem ci, jakie. No może tylko, że w przypadku Eppram to była kwota sześciocyfrowa i nie zaczynała się od jedynki. Bo to nie chodzi o to, że kupujesz belkę materiału i szyjesz, tylko od razu trzeba myśleć o jakiejś rozsądnej skali. Do tego koszty rejestracji firmy i loga, pracownicze itd. Normalnie widzisz ciasto i nie myślisz, jak wiele różnych składników jest potrzebne do jego upieczenia.

Blogerka dodała jednak, że była przygotowana na takie wydatki i już od dawna oszczędzała na to, aby móc ruszyć z własnym biznesem. Dodała także, że Eppram z założenia nie jest marką, która będzie skupiała się jedynie na rynku polskim, a ona jako założycielka ma duże ambicje.

- To są pieniądze, które od samego początku były na inwestycje z mojej strony, o których wiedziałam, że są na własną firmę. Wierzę w ten projekt, wierzę w tę markę. Plan jest taki, żeby wyjść poza Polskę... i nie mam tu na myśli, tylko sprzedaży zagranicznej, bo to już jest od początku istnienia Eppram.

Domyślaliście się, że własny biznes pochłania aż takie środki?