Głęboka czerń i świetlista biel, dopracowane formy oraz kowbojskie akcenty - w tym sezonie MAKO stawia kolejny krok w kierunku minimalizmu z zadziornym twistem. Polska marka torebek i butów zaprezentowała właśnie nową kampanię oraz kolekcję, która w piątek 17 maja 2019 trafiła do sprzedaży.

„Projektujemy dodatki, które dodają mocy. Stawiamy na proste, przejrzyste formy, wybieramy najwyższej jakości, miękkie skóry, a na koniec dodajemy "to coś" - czyli np. zewnętrzny szew w torbie czy unikalne wzory cięć lub subtelny haft w botkach. Chcemy by nasze projekty pozwalały się wyróżniać" -  mówi Anna Sękowska, założycielka marki.

Najmocniejsze akcenty kolekcji to rockowa nerka "cross-body", kobiecy mini-kuferek oraz botki w stylu kowbojskim o idealnie dopracowanej linii. Klasyczne modele dostępne są nie tylko w ponadczasowej czerni - niektóre z nich pojawiają się również w świetlistej bieli, która króluje na światowych wybiegach mody od lat. Do tego kobiece szpilki i sandałki w leopard print, czyli klasyka w bardziej drapieżnym wydaniu. W kolekcji nie mogło zabraknąć miękkich, skórzanych worków oversize, które są znakiem rozpoznawczym marki.

Marka nadal trzyma się swoich korzeni nie tylko w dopracowanych formach, ale też w dbałości o perfekcyjną jakość wykonania - każdy projekt bazuje na miękkości naturalnej, włoskiej skóry typu sauvage. Wszystkie produkty MAKO powstają w wyselekcjonowanych manufakturach w Polsce, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii.

Nowa kolekcja od piątku 17 maja jest dostępna w butiku on-line na www.mako-store.pl oraz w klimatycznym atelier MAKO, które mieści się na ostatnim piętrze pięknej kamienicy przy ulicy Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.

Zdjęcia: Natalia Kontraktewicz

Modelka: Joli, agencja Milk

Stylizacja: Olivia Kijo

Make up & włosy: Agnieszka Wilk