Małgorzata Rozenek jako jedna z nielicznych gwiazd polskiego show-biznesu potrafi śmiać się sama z siebie. Żona Radosława Majdana nie ma w zwyczaju obrażać się na internautów, którzy tworzą memy na podstawie jej starych zdjęć i zabawnych cytatów. Co więcej, sama często udostępnia je nawet na swoich oficjalnych profilach w mediach społecznościowych. Kopalnią powiedzonek, które weszły do języka potocznego, stały się w dużej mierze teksty "Perfekcyjnej" z programu "Azja Express". Jeden z nich, który szczególnie zapadł w pamięć milionom Polaków, Małgosia postanowiła sparafrazować i wykorzystać w nowej kampanii marki odzieżowej Born2Be.

Małgorzata Rozenek w jesiennej kampanii Born2Be

Co stanowiło główną inspirację jesiennej kampanii Born2be? Genezy należy upatrywać  w szepcie i jednym słowie: teraz. Ma ono stanowić wezwanie do działania tu i teraz. Ma być drogowskazem do inspirowania, poznawania i bycia.

- Mów do mnie teraz - nieco zmienione na potrzeby nowej rzeczywistości hasło nabiera teraz innego znaczenia.

Jeśli chodzi o samą kolekcję Born2Be, której twarzą została Małgosia Rozenek-Majdan, naszą szczególną uwagę zwróciły damskie stylizacje utrzymane w estetyce lat 70. i szalenie modnego obecnie stylu boho. To przede wszystkim wzorzyste kurtki, garnitury w energetycznych kolorach, ale też dzianinowe sukienki i żakardowe kardigany oraz szczególnie modnie ostatnio spodnie dzwony.

Mocna stylistyka jest również obecna w obuwiu: botki, kowbojki, długie kozaki za kolano to tylko jedne z nielicznych propozycji, jakie na jesienny sezon proponuje marka Born2be.

Całości dopełniają przemyślane dodatki w postaci kapeluszy i biżuterii vintage. Męskie stylizacje to przede wszystkim oldschoolowe bluzy i kurtki oraz wpisujące się w trendy na sezon jesień-zima 2020/2012 kraciaste koszule, przywołujące na myśl nowojorskie ulice lat 70.

Wszystkie klimatyczne zdjęcia z jesiennej kampanii Born2Be z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan znajdziesz w naszej GALERII.