Taki krok pozwoli globalnemu producentowi urządzeń mobilnych w jeszcze szybszym tempie budować rozpoznawalność nad Wisłą – przy czym już po półtora roku OPPO było kojarzone przez 1 na 3 Polaków. W kraju świetnie sprzedała się również flagowa seria Reno3 marki. Teraz, ze wsparciem Marcina Prokopa, ma ona szansę zdobyć jeszcze mocniejszą pozycję w Polsce – zwłaszcza że trudno o lepsze potwierdzenie jakości niż opinia jednego z najbardziej uznanych, dociekliwych dziennikarzy.

Nowy ambasador, nowa seria
Współpraca między marką a Marcinem Prokopem została zainaugurowana przy okazji premiery kolejnej serii flagowców – OPPO Reno4, wśród których znalazły się rekordowo smukłe i lekkie urządzenia obsługujące w pełni sieć 5G. Jak sam dziennikarz zaznacza, z OPPO łączy go ciągłe poszukiwanie nieoczywistych rozwiązań i inspiracji, a przede wszystkim stawianie na jakość. I tak w skrócie można też podsumować premierową linię smartfonów, które wyróżniają się już na poziomie wizualnym – m.in. za sprawą wykorzystania autorskiej technologii producenta, dzięki której tylna część urządzeń mieni się diamentowym blaskiem, elegancko komponującym się z matowym wykończeniem.

Czy seria OPPO Reno4 stanie się więc kolejnym hitem? Są na to spore szanse, szczególnie że – jak Prokop podkreśla – choć OPPO jest młodą marką, rozwija się w sposób niezwykle świadomy. Łącząc razem te wszystkie atuty z tak silną na rynku medialnym osobowością można spodziewać się OPPO na salonach Warszawy.