Margaret to obecnie jedna z najpopularniejszych polskich gwiazd młodego pokolenia. Jej piosenki podbijają listy przebojów w całej Europie, a nietuzinkowy styl zapewnił jej szybko status ikony mody.

Nic więc dziwnego, że Małgorzatą Jamroży, bo tak naprawdę nazywa się wokalistka, szybko zainteresowali się także reklamodawcy. Jak donosi "Fakt", młoda gwiazda może się już pochwalić stawkami, których nie powstydziliby się starzy show-biznesowi wyjadacze.

"Bieżący rok Margaret rozpoczęła udziałem w kampanii operatora telefonii komórkowej, inkasując przy tym 100 tys. zł. Była to druga transza tego kontraktu, który zaczął się jeszcze w 2014 roku. Potem zaangażowano ją do promocji słynnego napoju gazowanego. Z tej okazji Margaret nagrała nawet specjalną piosenkę, a na jej konto wpłynęło aż 200 tys. zł. Teraz na billboardach i w mediach roi się z kolei od reklam, w których wokalistka promuje potentata obuwniczego. Przekonało ją do tego 150 tys. zł" - czytamy w tabloidzie.

Co ciekawe, gwiazda równie dobrze zarabia też na swoich koncertach.

"W sumie w tym roku Margaret da blisko 60 występów, za które według naszych ustaleń zainkasuje ponad pół miliona złotych – i to już po opłaceniu muzyków, menedżera i wytwórni" - donosi "Fakt".

Myślicie, że Margaret naprawdę warta jest aż takich pieniędzy? Kibicujecie jej w karierze?

 

» PRZECZYTAJ TAKŻE: Margaret - W dziwacznym stroju na konferencji prasowej [FOTO]