Marta Dyks-Staroszto jedna z topowych polskich modelek. Polka ma na swoim koncie kampanie dla takich domów mody jak Dior, Louis Vuitton, Armani czy Dolce & Gabbana. Teraz przyszła pora na pochodzącą z Niemiec sieć wielobrandowych sklepów z elegancką odzieżą z wyższej półki. Marta będzie twarzą marki Peek & Cloppenburg i jej nowej kolekcji jesień/zima 2016, inspirowanej efektownymi i wymagającymi trendami lat 70-tych.

Zobacz: Marta Dyks i Borys Starosz - para świętuje pierwszą rocznicę ślubu [ZDJĘCIA]

Kampania z udziałem Marty Dyks o ogromnym europejskim zasięgu ukaże się nie tylko na bilbordach, ale także ozdobi wystawy sklepów Peek & Cloppenburg zrzeszające ekskluzywne marki najpopularniejszych projektantów, takich jak Gucci, Hugo Boss, Armani czy Tommy Hilfiger. Przypomnimy, marka od kilku dobrych lat obecna jest także na polskim rynku. Obecnie ma 9 sklepów w 6 największych miastach Polski. 

Zobacz też: MARTA DYKS w niemieckiej edycji „Elle”!

Co sfotografowano podczas sesji zajęciowej do kampanii? Marta Dyks-Starosz na ujęciach ma na sobie m.in. płaszcze z dużymi, wykładanymi kołnierzami i mankietami, dżinsowe dzwony, sukienki mini i zamszowe kurtki, które zostały wyciągnięte z modowego lamusa i odrestaurowane przez najwybitniejszych, światowych projektantów występujących pod egidą Peek & Cloppenburg. Wszystkie one świetnie prezentują się na nienagannej figurze Marty, którą doceniła m.in. zmarła niedawno francuska projektantkaSonia Rykiel.

A Wam jak się podoba kampania z udziałem Marty Dyks? Czy zdjęcia z nią w roli głównej zachęcą Was do skorzystania z oferty sklepów?