Wideoklip trwający zaledwie 30 sekund pozostawia nas z poczuciem niedosytu… Na początku najsłynniejsze bliźniaczki świata show biznesu pluskają się w małym dmuchanym basenie umieszczonym w studio. Na koniec zabawy beztrosko oblewają się wodą i ich T-shirty stają się zupełnie mokre. Bliźniaczki Olsen wiedzą najlepiej jak zjednać klientów i dobrze wypromować markę Stylemint.

Po przejściach z anoreksją, Mary-Kate postanowiła powrócić do kina, swej pierwszej i prawdziwej miłości.Ashley robi karierę jako stylistka. Wszystko zatem wskazuje na to, że młode kobiety znalazły sposób, jak zająć się stworzeniem strony Stylemint. Do wypromowania swojego dziecka 2.0 wraz z grupą Beachmint, postanowiły użyć własnego wizerunku, aby w ten sposób podbić swoich wielbicieli. Fani gwiazd mogą się z nimi spotkać co miesiąc podczas T-Moment, czy niezapomnianych spotkań T-shirt. Bardzo spodobało nam się lipcowe grillowanie, a jeszcze bardziej sierpniowe „oblej mnie, jeśli ci się uda”.

Od kwietnia zeszłego roku interaktywna strona Stylemint bije rekordy. Bliźniaczki promują tam swoje T-shirty i udzielają rad na temat mody. „Dzięki stronie Stylemint.com Ashley i ja możemy dzielić się naszym doświadczeniem i zamiłowaniem do mody. Możemy dzięki temu nawiązać bezpośredni kontakt z naszymi klientami” – wyjaśnia Mary-Kate. Siostry Olsen, odtwórczynie niezapomnianych ról w filmie „Pełna chata”, a zarazem doświadczone kobiety interesu, stawiają na pewne wartości związane ze światem mody. Promują serie ubrań sygnowane przez The Row, czy Elizabeth & James, które noszą wszystkie modne gwiazdy.

Nie czekajcie ani chwili i sprawdźcie, co słychać na ich stronie. Może wam również uda się wygrać markowe podkoszulki. Gala.pl wyczekuje z niecierpliwością wydania September T-Moment, kiedy ukaże się najnowszy wideoklip z Mary-Kate i Ashley w roli głównej.